هشدار به معامله گران مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، اعلام هشدار به متقاضیان مسکن مهر پیرامون نقل و انتقالات بدون رعایت مراحل قانونی که با توجه به تحولات یک سال اخیر در بازار مسکن به علت وفور معاملات زیرزمینی داده شده است.

باتوجه به وجود بستر قانونی و رسمی برای معاملات مسکن مهر هیچ توجیهی برای گرایش به معاملات مخفیانه و غیر قانونی وجود ندارد و در اغلب معاملات غیر رسمی شاهد کلاهبرداری و متضرر شدن خریداران واحد های مسکن مهر می باشیم که باید قبل از انجام چنین معاملاتی دقت نظر ویژه ای صورت بگیرد. با توجه به مصوبه هیأت وزیران و مجاز شدن خرید و فروش واحدهای مسکن مهر  دیگر نیازی به انجام معاملات غیرقانونی و زیرزمینی مسکن مهر نیست و پیامدهای انجام این نوع معاملات برای خریدار و فروشنده ممکن از جبران ناپذیر باشد.

در این مصوبه، متقاضیان خرید و فروش این واحدها می توانند نسبت به انجام فرآیندها و مراحل قانونی از طریق کارگزاری های مسکن مهردر شرکت عمران هر کدام از شهرهای جدید به منظور انتقال مالکیت این واحدها از فرد فروشنده به خریدار اقدام کنند و از بابت قانونی بودن مسیر انجام معامله اطمینان داشته باشند.

متقاضیان خرید و فروش این واحدها می توانند با مراجعه به کارگزاری های مسکن مهر که در هر کدام از شهرهای جدید و در محل شرکت عمران همان شهر جدید مستقر است ابتدا درخواست خود را به منظور انتقال مالکیت اعیان این واحدها به منظور انجام معامله خرید و فروش را مطرح کنند و از این مسیر اقدام به انجام معامله کنند.

مزایای معاملات رسمی برای خریداران را می توان اطلاع از آخرین وضعیت پرداختی های انجام شده برای واحد مورد معامله و هم چنین مالکیت واحد را در همان زمان با جایگزینی نام خریدار با نام فرد فروشنده و انتقال اقساط وام به نام وی، کسب و به ثبت برساند.

شما می توانید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن، بازار فولاد و بازار مسکن به اتاق خبر سایت آهن پرایس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: